Faktury Elektroniczne
Faktury za bilety elektroniczne są dostępne do pobrania i zarządzania na stronie: moj.biletelektroniczny.pl.
Funkcje serwisu
- Przypisywanie karty do konta: Dodanie karty elektronicznej/miejskiej do konta przyspiesza proces zakupu biletów i umożliwia wyświetlenie listy aktualnie zapisanych biletów.
 - Zarządzanie fakturami: Konto umożliwia wygodne zarządzanie wszystkimi fakturami związanymi z zakupem biletów elektronicznych.
 
Jak założyć konto?
- Wejdź na stronę moj.biletelektroniczny.pl.
 - Kliknij przycisk "rejestracja".
 - Wypełnij formularz rejestracyjny, podając swoje dane.
 - Po zakończeniu rejestracji, zaloguj się na swoje konto.
 - Dodaj swoją kartę elektroniczną do konta.
 
Masz numer AKCEPT?
Jeśli posiadasz numer AKCEPT, możesz go użyć do migracji konta.
https://moj.biletelektroniczny.pl/migracja-konta